1-го жовтня 2020 року в Харківському художньому музеї була відкрита виставка робіт сучасних харківських художників «Albrecht Dürer: Paraphrasen/Альбрехт Дюрер: парафрази», присвячена 30-річчю побратимства між Харковом та Нюрнбергом та 25-річчю заснування Будинку Нюрнберга.
Звісно, постать блискучого майстра північного Ренесансу для інтерпретації було обрано не випадково: фігура Дюрера не лише символізує величну й прекрасну пору розквіту німецького Відродження, відбиває споконвічну славу самого Нюрнберга, а й ту мистецьку й культурну константу, що назавжди з’єднала міста-побратими на засадах міжкультурного діалогу, спільності мистецьких рухів, відкритості художніх систем творчості і життя. Як колись вигравіював на портреті свого товариша Віллібальда Піркхеймера сам Дюрер: «Vivitur ingenio,caetera moris erunt» - ми живемо духом, все інше дістанеться смерті». Так, ми живемо духом! І це нас єднає.
Проєкт передбачає експонування робіт, виконаних не лише у класичних техніках, а й у новітніх формах візуального мистецтва, що доповнюють реальність видимого.
Родзинкою є використання оригіналу роботи Альбрехта Дюрера «Прогулянка» з колекції Харківського художнього музею. Таким чином великий майстер стає нашим сучасником, гравюра якого одночасно використовується з творами харківських митців. За задумом куратора виставки Олеся Томаха, експозиція об’єднує декілька поколінь авторів, що працюють кожний у своїй манері над темою буття і смерті, актуальною для всіх часів. Не використовуючи техніку німецького майстра, експоненти демонструють розвиток теми, жанрових властивостей роботи в інших формах образотворчого мистецтва.