Культурний і освітній центр

Будинок Нюрнберга засновано на партнерстві між німецьким містом Нюрнберг та українським містом Харків.
Це німецько-український культурно-просвітницький центр у Харкові з центром вивчення мови, акредитованим Інститутом Гете, водночас це місце зустрічі всіх харків'ян, зацікавлених у Німеччині.
Заклад існує з 1995 року.

Ви хочете вивчати німецьку мову цікавим, ефективним та динамічним способом, успішно спілкуватися та складати іспити?
Уроки проводять досвідчені викладачі, використовуючи сучасні комунікативні методи, автентичні навчальні матеріали та ресурси.

Архів

Необхідність карантинних заходів очевидна, але наші друзі не мають сидіти весь цей час на «культурній» дієті, тому ми вирішили продовжити нашу виставкову діяльність і запрошуємо всіх, хто цікавиться творчістю видатних та відомих, а можливо менш відомих, але від того не менш талановитих митців.

Весна не тільки за вікном, але і в нашій затишній виставковій залі!!!

Відвідайте нашу виставку спочатку онлайн, а потім чекаємо на вас у «Будинку Нюрнберга». Обіцяємо Вам яскраві фарби та посмішки!

Ольга Паскевич - лікарка. Вона лікує людей, а її в свою чергу лікують квіти, які вона не тільки вирощує у власному саду, а й малює їх, створюючи легкі, сповнені світла і повітря, акварелі. Як правило, її квіткові натюрморти – це «саморостучі» декоративні флоральні композиції. Вона рідко ставить свої букети у вази або глечики, вони дійсно виглядають як живописні бутоньєрки, на білому чистому тлі аркуша, зрідка тонованого.

Майстриня підбирає квіти по-різному. Хрестоматійним є поєднання ромашок, маку і волошок, ці ж квіти можуть бути представлені в окремих композиціях. Більш складними за своєю побудовою є дзвіночки, дельфініум, іриси, лілеї.

Квітковий «килим» за всієї його насиченості не виглядає еклектичним – кожна квіточка, травинка і билинка детально прописані, не заважаючи і не притісняючи одна одну. Природно, що улюблені пори року – весна, літо, осінь, хоча є натюрморти «зимового циклу», пов’язані з новорічними святами. Стилізовані квіти, в яких все ж таки проглядає їх натурна основа, все частіше з’являються в творчому доробку художниці – легкі, осяйні, сповнені любовного ставлення автора до земної краси.

Ольга Денисенко, мистецтвознавець, член НСХУ